23.06.2012

Działalność - Okładka Garm (1938)

I już sobota... Ciężki to był tydzień i teraz czas na więcej relaksu. Jutro moje urodziny :D Mam nadzieję, że dostanę trochę grosza bo ostatnio wszyscy jacyś skąpi się zrobili. Jutro również wybieram się na mszę uzdrowienia do Jezuitów - już nie mogę się doczekać. A dziś moja babcia organizuję dla swoich znajomych małe przyjęcie na działce - bo jutro ma imieniny - i mam zamiar wybrać się na godz., dwie. 

Ostatnio wpadłem na pomysł aby pisać opowiadania. Nie takie sobie tylko o dawnych dziejach Łodzi i pobawić się w Sienkiewicza. Nie łudzę się, że napiszę coś w wielkości "Potopu" ale się zobaczy. Już widzę te makaronizmy, metonimimy, alegorie i inne środki.. Buhahaha... Pierwszy fragment już w kolejnym tygodniu.

 

Działalność - Okładka Garm (1938)

Tove nigdy nie wstydził się rysunek karykatury dyktatorów do magazynu Garm. Kilka z jej rysunki zostały odrzucone, ale większość jej satyr znalazło swoje miejsce nawet na okładkach tego czasopisma w latach 1930 -1940.
 
 GDZIE INDZIEJ NA ŚWIECIE
Adolf Hitler został naczelnym dowódcą Wehrmachtu. 9 na 10 listopada odbył się wielki pogrom Żydów w Niemczech i Austrii zwany „nocą kryształową”. Rząd Polski wysunął żądanie wobec Czechosłowacji oddania części Zaolzia.

1 komentarz:

  1. W takim razie wszystkiego najlepszego, Suziku, życzy Ci Tinka. ;)

    OdpowiedzUsuń