4.08.2012

Tove w kadrze - Haru. The Island of the Solitary II cz.

Kilka dni temu zapisałem się na Seminarium Eksternistyczne prowadzone przez Ośrodek Odnowy w Duchu Świętym. Jeśli nie wiecie co to za ośrodek i na czym polega tego typu seminarium to zapraszam na stronę: Ośrodek Odnowy w Duchu Świętym

Wszystko zaczyna się od 27 sierpnia, więc mam jeszcze trochę czasu aby się do tego przygotować. Całą akcja trwa aż do 20 października , gdzie podczas sesji nastąpi  wylanie Ducha Świętego. Brzmi to trochę absurdalnie ale dla osoby, która zajmuje się od dłuższego czasu charyzmatami i Mocnymi w Duchu jak najbardziej ważne.

Wczoraj nawet nauczyłem się Koronki do Ducha Świętego, na dość nietypowym różańcu.
W wolnym czasie zapraszam na mojego nowego fotobloga: Moje Credo

www.moje-credo.flog.pl
Tove w kadrze - Haru. The Island of the Solitary II cz.

Druga część filmu z wakacje Tove i Tooti na wyspie Klovharum.
Tym razem zobaczymy jak artystki rozkładają namiot, jak wśród nich żyje kot i na czym polega sztuka rybołówstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz