29.07.2012

Powroty

Bum skarbie!
Wróciłem... Od poniedziałku nowe posty - Je.. "Stadion oszalał, Meksykańska fala, Czyste szaleństwo, Od morza do Podhala".

Dobra, dobra... już koniec tego szaleństwa.
Gdzie byłem? Jeśli ktoś bacznie nie obserwuję postów - to byłem na obozie :D Gdzie? W Kopernicy k/o Chojnic (jezioro Charzykowe).
Jak było? Mimo spięć wśród kadry obozu (do której należałem) to było super.
Poniżej zamieszczam foty obozu oraz walorów przyrodniczych i turystycznych tego regionu.


Płot dookoła masztu a na nim wydziergany napis "TELIGA"

Któryś z etapów powstawania bramy

Zracji, że obrzędowość drużyny to Szkołą Ateńska - przedstawiamy Panteon Ateński

Stare łódki przy jeziorze Charzykowym

Widok na jezioro podczas ulewy od strony Małych Swornychgaci

Tablica ogłoszeń

Z racji tego, że jesteśmy szczepem wodnym na maszcie znajduje się bandera

Kaszubski krajobraz

Dziwny a zarazem "śmiechowy" pojazd zacumowany w Chrykowy

Podczas samotnej wędrówki z moim przybocznym zatrzymaliśmy się właśnie tam


"Kręgi Kamienne" w Odrach
Stary rynek w Chojnicach

Zdjęcia są mojego autorstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz